Linn: Tallinn
Avaleht FAQ

Küsimused ja vastused

Mis on BestDeal?

Meie veebileht on ainulaadne võimalus külastada Eesti parimaid ja huvitavamaid kohti ja asutusi või soetada vajalikku kaupa tavahinnast soodsamalt.

Kuidas BestDeal toimib?

Kui Teile meeldis “PÄEVA PAKKUMINE” “Ostan” ja täitke juhiseid järgides tellimisvorm ning sooritage oma panga kaudu makse. Pärast makse sooritamist ilmub Teie isiklikku kabinetti kupong, mis tõestab tehingu toimumist, samasugune kupong saadetakse ka Teie elektronposti aadressile.

Kas on võimalik osta kaupa ilma registreerimiseta?

Meie pakkumisi saavad kasutada vaid registreeritud kasutajad.

Miks nii suured soodustused?

Kaupade müüjad ning erinevaid teenuseid pakkuvad ettevõtted ja asutused tahavad näha Teid oma klientide hulgas. Kõige kiirem ja tõhusam viis muuta Teid nende lojaalseks püsikliendiks on anda Teile endast teada, pakkudes märkimisväärset soodustust. BestDeal΄i meeskond töötab iga partneriga eraldi. Tihedas koostöös sünnivad uued atraktiivsed pakkumised, mille soodustusi saavad nautida vaid BestDeal΄i kasutajad. Tutvudes nendega meie veebilehel, Te lihtsalt ei saa minna mööda. Teie saate soodustust, aga meie partnerid saavad uusi kliente. Kasu saavad kõik.

Sain kupongi, mida sellega teha?

Õnnitleme, Te tegite õige valiku! “PÄEVA PAKKUMINE”: valige Teile sobiv pakkumise kasutamise aeg, kui pakkumise tingimused nõuavad eelregistreerumist, tehke seda. Ostke kupongi, trükkige kupong välja või kirjutage üles individuaalne number, et esitada see kupongi kasutamise kohas. Boonus kantakse Teile üle pärast seda, kui tehing on sooritatud. nõuda seda teenusepakkujalt ja hoida seda alles boonuse lisandumise hetkeni. “PÄEVA TOODE”: väljatrükitud kupongi või selle numbrit läheb Teil vaja vaid juhul, kui Te lähete toote otsese müüja juurde ise. Kui kaup saadetakse Teile posti teel, kupongi tarvis ei lähe, seda asendab isikutunnistus.

Millal ma saan kupongi kasutada?

Kupongi kehtivusaeg on märgitud pakkumise tingimustes.

Kas ma saan kasutada kupongi korduvalt?

Kõik kupongid on ühekordsed.

Kas ma võin saada mitu kupongi korraga?

Kui jutt on “PÄEVA PAKKUMISEST”, saab üks inimene tavaliselt vaid ühe sooduskupongi, kuid erandjuhtudel võib saada ka kaks kupongi korraga.

Kas ma saan kutsuda sõpru?

Loomulikult! Rääkige oma sõpradele pakkumisest. Pidage meeles, et kutsudes oma sõpru, teenite lisaboonust.

Kas ma võin tagastada kauba ja saada tagasi raha?

Jah, vastavalt seadusele saate Te tagastada soetatud kauba 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Võtke meiega eelnevalt ühendust ja me anname teada tagastamise aadressi.

Mis on boonuspakkumine?

Boonuspakkumine on pakkumine, mille eest saate maksta vaid boonustega.

Kuidas saab boonuseid teenida?

Boonuseid antakse järgmiste tegevuste eest:

Registreerusite:

100 boonust

Tõite sõbra *:

100 boonust

Ostsite kauba:

50 boonust

Ostsite kupongi:

50 boonust

*Teie toodud sõber registreerub ja sooritab esimese ostu.

Mida teha, kui mul tekkisid raskused pakkumise saamise või kasutamisega?

Võtke meiega ühendust spetsiaalse tagasiside vormi kaudu või helistage meie klienditeenindusse. Me teeme kõik endast sõltuva, et tekkinud probleemi võimalikult kiiresti lahendada.

Kuidas ma saan kehtivatest pakkumistest teada?

Et saada infot kehtivatest pakkumistest, võite tellida uudiskirja või jälgida uudiseid sotsiaalsetes võrgustikes.

Olen kauba müüja, restorani, tantsustuudio vms omanik. Kuidas saada Teie partneriks?

Lihtsalt võtke meiega ühendust.